Αποστολές & Επιστροφές

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κόστος αποστολής για όλη την Ελλάδα: 3€.

* Κόστος αντικαταβολής: 2€ .

Δωρεάν μεταφορικά και αντικαταβολή για παραγγελίες άνω των 150€.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η εταιρία HPhairboutique σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Όλες οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον η συσκευασία είναι άθικτη. Στην περίπτωση ανοιγμένης συσκευασίας, για λόγους ασφαλείας και προστασίας του πολίτη, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή και το προϊόν επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα 15 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων στην εταιρία μας και τον έλεγχο της κατάστασής τους.

Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Πριν την επιστροφή του προιόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 69444487356978715157 ή να αποστείλετε email στο: info@hphairboutique.gr

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: 28ης Οκτωβρίου 17, 54642 Θεσσαλονίκη.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Στην απίθανη περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν η HPhairboutique  θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε . Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής (πρέπει να αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.